Šta je PetKlub?
PetKlub je lanac prodavnica srednje veličine (oko 200m2) sa hranom i opremom za kućne ljubimce, koji u svakom objektu ima veterinarsku apoteku. Trenutno broje 6 prodavnica u različitim delovima Beograda, a do kraja 2023. u planu je otvaranje još dva objekta.
Pored fizičkih objekata, celokupna ponuda (više od 5000 artikala) dostupna je i na sajtu - petklub.rs, kao i na Woltu, Glovu, Ananasu i Shoppsteru. Korisnici mogu postati članovi programa lojalnosti (koji sada broji više od 8300 korisnika) i na taj način ostvariti popust i iskoristiti posebne ponude za članove.
Šta izdvaja PetKlub u odnosu na konkurenciju?
Na tržištu postoje igrači koji imaju manji broj velikih objekata (500m2+) koji imaju širok asortiman, ali zahtevaju da se planski ide u kupovinu, često na drugi kraj grada i potroši dosta vremena. Sa druge strane, postoji veliki broj malih radnji koje su blizu mesta stanovanja ili posla, ali je asrotiman veoma sužen i ponuda često ne odgovara potrebama ljubimaca.
Zbog toga su osnivači PetKlub-a odlučili da se fokusiraju na srednji format radnji, sa bogatim asortimanom i dovoljno prostora da i vlasnicima i ljubimcima kupovina bude prijatno iskustvo, a da strateški se šireći, pokrivaju sve krajeve Beograda (za sada) tako da velikoj većini vlasnika ljubimaca budu dovoljno blizu da kupovina bude deo rituala šetnje ili aktivnost koja ne remeti planove.
Tržište raste u proseku oko 20% na godišnjem nivou, a podaci za Srbiju, region, i Evropu, kao i sve ključne informacije o našem poslovanju, situaciji na tržištu i projekcijama rasta, kao i prilici za investiranje koju Vam nudimo, možete pronaći u našem investicionom profilu koji možete preuzeti klikom na dugme koje se nalazi ispod, a mi Vas svakako pozivamo da nas posetite radnim danima od 9 do 21 čas ili vikendom od 9 do 17 časova na svakoj od naših lokacija.
Ako Vaše kupovine obavljate vikendom popodne, ne brinite, tu je naša prodavnica u TC Stadion koja vas čeka svaki dan od 10 do 22h.
17 godina iskustva u menadžment konsaltingu. Radio je za PwC i Kolaja Partners, u Srbiji, Hrvatskoj, Crnoj Gori, Severnoj Makedoniji, Poljskoj, Ukrajni, Mađarskoj, Bugarskoj. Uža specijalizacija u Retail & Consumer goods industriji.
5+ godina u PwC menadžment konsaltingu u indistriji Retail & Consumer goods u WB zemljama. Radio je 3+ godine na menadžerskim pozicijama u liderskim kompanijama potrošačke elektronike i sportske opreme. Specijalizacija u upravljanju kategorijama, pregovorima i nabavci.
5+ godina u Phillip Morris International-u, u odeljenju customer care. Prethodno iskustvo obuhvata odeljenje marketinga u vodećem lancu potrošačke elektronike. Specijalizacija u digitalnom marketingu, korisničkom zadovoljstvu i marketing strategiji.