Bubaja d.o.o. – Prva crowdinvesting kampanja šest meseci kasnije

Veljko Milićević, ekonomsita po struci, osnivač je firme Bubaja d.o.o koja stoji iza brendova Zdrawo slatko i RO! Decembra 2020. ovo preduzeće je sprovelo prvu uspešnu crowdinvesting kampanju u Srbiji i zahvaljujući njoj proširilo i pospešilo svoje poslovanje.

Od ovog vida finansiranja Bubaja je očekivala da dobije sredstva i pomoć u promovisanju svojih proizvoda.

– Sredstva su nam bila potrebna jer smo želeli da izvozimo svoje proizvode u Sloveniju i da kupimo jedan sličan biznis u Austriji, kaže Milićević

Međutim, pripremajući se za početak kampanje uvideli su šta sve zapravo njihov brend obuhvata i shvatili da sami nisu u stanju da proniknu do svih dubina ekonomske analize i profitabilnosti proizvoda.

– Kada je došlo vreme da se kampanja sprovede u delo, nastupila je pandemija koja je donela mnoge promene na tržištu. Kroz konsultantsku saradnju sa Lukom Pejovićem, direktorom Ventu.rs, uvideli smo da zapravo postoje dva kanala kojima je potrebno da stupimo u kontakt sa našim kupcima – u maloprodajnim objektima i online. To je dovelo do toga da promenimo prvobitnu ideju saradnje sa trgovinskim lancima i razmišljamo o tome kako da popularizujemo svoje maloprodajne objekte i pojačamo online prodaju.

Kada se završila kampanja, a sredstva prikupljena, krenuli su u realizaciju svoje ideje.

– Otvorili smo dodatne tri lokacije za prodaju, a sama crowdinvesting kampanja nam je pomogla da te lokale brzo razradimo. Uz to zahvaljujući kampanji, pored sredstava, dobili smo veliku medijsku pažnju, brend ambasadore koji su uložili sredstva, počeli da kupuju proizvode i da ih preporučuju svima i veliki broj pratilaca na društvenim mrežama.

Zahvaljujući Ventu.rs firma Bubaja d.o.o. uspela je da prosperira za kratko vreme i uprkos otežanim uslovima na tržištu.

– Sve ovo i dodatni konsalting dobili smo upravo zahvaljujući crowdinvesting kampanji što nam ne bi bilo dostupno ni na jedan drugi način. Zato svim preduzetnicima kojima su potrebna sredstva, a banke i mediji ih ne vide, poručujem da je ovo super prilika koju treba da iskoriste, zaključuje Milićević.


Ventu Tim

Autor članka

Ventu Tim

Vesti